czwartek, 9 marca 2017

Zielony Smoothie Abla na wideo- czyli jak przygotowac smaczne zielone szejki (surowe i weganskie)

Dzień Dobry wszystkim,

Abel proponuje wam dzisiaj swój ulubiony przepis na zielony szejk. Dowiecie się w tym wideo, jak wykonać dobre zielone smoothie, jakie składniki wybrać i z czym je mieszać, a czego nie dodawać... Odkryjcie codzienny przepis Abla, łatwy, tani i bardzo odżywczy! Ten zielony smoothie, wegański i witariański da wam mnóstwo energii!
Mamy juz ponad 10 lat codziennej praktyki zielonych smoothie, skorzystajcie wiec z naszego doświadczenia i odkryjcie moc zielonych szejków! Wasze pytania i komentarze są mile widziane!!!



Do zobaczenia w ten weekend na nowy przepis!!!
Karolina i Abel

3 komentarze:

  1. Zielony shake to coś co uwielbiam. Codziennie na drugie śniadanie staram się przygotować taki świeży shake. Pomysły godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wielkim fanem różnego rodzaju smoothie. W mojej diecie z cateringu mam często smoothie na przekąskę i uwielbiam tą formę posiłków. Mogę je jeść w trakcie jazdy autem, a podróżuję 3 razy w tygodniu po całej Polsce więc jest to dla mnie wygodne. Mam też z uwagi na to dietę pudełkową. Znalazłem ją dzięki porównywarce caterobazar zobacz i jestem zadowolony. Codziennie rano wyjeżdżam koło 7:30, a catering przywozi mi posiłki o 6:30. Zdążę zjeść śniadanie i w drogę. Muszę sobie kupić taki blender to będę sobie w weekendy robić smoothie w domu.

    OdpowiedzUsuń