niedziela, 10 lipca 2016

Przepis na lody (weganskie, surowe, zdrowe!)

Dla mnie czas lata, to święto! Jako ze słonce rzadko bywa we Francuskiej Bretanii... By uczcić letnia pogodę, proponuje wam dzisiaj przepis na lody!


Takie lody mogą być pełnowartościowym posiłkiem! Jadam często duza porcje po prostu na południowy lunch! Ale są tacy co jedzą lody bananowe na śniadanie :)

Lody z lucuma

Składniki na 1 - 2 porcje:
  • 4 zamrożone banany
  • 1/4 szklanki mleka migdałowego 
  • 1/2 łyżeczki wanilii w proszku (lub ekstraktu)
  • 1 łyżkę stołowa pełna lukumy w proszku (można zastąpić karubem! zmieni się kolor, ale smak tez będzie dobry)
Pokroić banany na małe kawałki. Włożyć wszystkie składniki do blendera i miksować używając tampera na glatki i jednolity krem lodowy. Serwować natychmiast ze świeżymi owocami.

Lukuma w proszku, czyli suszony miąższ lukumy, jest owocem Peruwiańskim o delikatnym karmelowym posmaku, nadaje lodom doskonały aromat i kremowa niepowtarzalna teksturę.

Od wielu lat współpracuje z dwoma blenderami we Francji (i na całym świecie), by nasi klienci mieli mieli czym miksować przepisy które polecam podczas konsultacji. Wy macie rabat, a ja mogę swobodnie polecać zdrowotne koktajle, sosy, zupy, mleka dla dzieci z alergiami, itd... Moj ulubiony blender to Optimum 9200A (ok 400€), ale o nim nieco później... Polecam również doskonały Omniblend I lub V (ok 230 - 250€), dla tych, co maja skromniejszy budżet :) Jeśli chcecie zakupić blender Omniblend możecie skorzystać z 5€ rabatu z kodem "alchimie" na francuskiej stronie omniblendfrance.fr otrzymacie normalna 5 letnia gwarancje, pełny serwis, specjalna "torebkę" do przecedzenia roślinnego mleka (milk bag) oraz nasze wsparcie (mailem) jeśli chodzi o przepisy, jego użycie, etc... Napiszcie do nas jesli macie pytania!



Optimum jest nawet lepszy niż Vitamix czy Blendtec (tak, tak testowałam wiele, wiele blenderów! ), Omniblend nie pozostaje wiele z tylu... Mojej siostrze podarowałam Omniblend I 2L (na zdjęciu) na gwiazdkę i od tego czasu używa go CODZIENNIE, żywi się zdrowiej, smaczniej i zrzuciła bez żadnego wysiłku 7 kilos w ciągu 6 miesięcy!!! Mam nadzieje, ze kiedyś sama wam o tym opowie :)
Dla mnie, dobry blender jest najważniejszym urządzeniem w każdej kuchni! 

Pięknego tygodnia pełnego słońca
Karolina
PS: zaczęłam ten artykuł w piątek, było lato, dziś niedziela i znów mamy jesień :(((

3 komentarze: