niedziela, 6 listopada 2016

Zielone smoothie (weganskie, surowe) i moja weganska ciaza (8 miesiac)

Dzisiaj proponuje wam jedno z moich ulubionych zielonych smoothie, które pije prawie codziennie podczas mojej wegańskiej ciąży. Jestem w ósmym miesiącu i czuje się świetnie! Wyniki są doskonale, dziciatko ma się dobrze również, uprawiam lekki sport codziennie (rower eliptyczny) i mam wciąż doskonały sen... żadnych rozstępów... Przybrałam na wadze tylko tyle ile mieści się w brzuchu :))) Abel śmieje się, ze od tylu nie widać nawet, ze jestem w ciąży :) Hm, nie mogę potwierdzić, nie widzę z tylu, ale weźmy to za prawdę :) ...
6 miesiąc (ile de Groix)
8 miesiąc na plaży w Etel (było zimno i wietrznie ;)) )
Czego więcej można sobie życzyć w ciąży? Jednak zdrowie i energia nie spadają z nieba... Moj doskonały stan ma swoje źródło w bardzo zdrowej diecie, która mamy od wielu lat. Zdrowa wegańska dieta zapewnia doskonalą formę i sukces we wszelkich innych domenach, oczywiste jest wiec, ze podczas ciąży pomaga również! Uważam oczywiście, by każda spożywana przeze mnie rzecz była wartościowa, ale także pyszna i przyjemna! Jadam przede wszystkim owoce, warzywa, nasiona i orzechy i nieco kleikowanej soczewicy, tofu, tempeh i warzyw na parze, czasem jadam słodkie ziemniaki, czy nieco ryżu lub komosy ryżowej. Moja dieta jest wciąż na 90% surowa. Ostatnio bardzo smakowały mi persymony, winogrona, jabłka, tofu fermentowane, nasiona dyni i słodkie dynie na parze, które jadam z ogromna miska surowych salat... Nie mam absolutnie żadnych "ciążowych zachcianek", moje ciało, ma czego mu potrzeba i nie prosi o więcej, ale moja dieta jest bardzo odżywcza i bardzo urozmaicona!
Jeśli macie pytania dotyczące wegańskiej diety podczas ciąży lub karmienia, czy tez jeszcze dla dzieci, zostawcie komentarz, chętnie odpowiem... W końcu, to mój zawód i udzielam międzynarodowych konsultacji w wegańskiej i surowej diecie od wielu wielu lat...

Zielone Smoothie 

SKŁADNIKI:
  • 3 gruszki (słodkie)
  • Szklanka zielonych winogron (słodkich)
  • Miseczka liści szpinaku
  • łyżeczka trawy z młodego jęczmienia (tu suszony sok z młodego jęczmienia) 
  • Woda wg uznania
Włożyć wszystkie składniki do blendera i dokładnie zmiksować.

a oto przepis na naszym francuskim kanale, tłumaczymy kilka kwestii dotyczących blendera, wiec wideo nieco długie, ale możecie zerknąć na sposób przygotowania smoothie i dokładne ilości składników, no i oczywiście zobaczycie nas na żywo :)))



Czy wideo po polsku tez was interesują? Mamy mnóstwo doskonałych przepisów na francuskim blogu, czy mamy tez je z wami podzielić? Prosimy o komentarze!!!
Na zdrowie
Karolina i Abel

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądacie. Dużo szczęścia! Aga : )
    P.S. Na start wypróbuję pewnie surowe ciasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! ktora to Aga? Milo byloby nam wiedziec :)

      Usuń
  2. Ta z krainy, gdzie królują ślepe ryby, szare kluchy, szneki z glancem, gaty cebulowe i pyry z gzikiem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli to smoothie powoduje, że tak pięknie się wygląda w czasie diety to każda kobieta powinna je pić!

    OdpowiedzUsuń